Toate produsele comercializate pe SITE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/furnizorilor nostri, garantia este 24 luni precum in alte state europene. Certificatele de garantie sunt emise direct de producator. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul produselor din sticla (ex. cabine de dus, usi de dus, pereti de dus walk-in, paravane de cada etc), pentru care la livrarea coletului/coletelor nu ati semnalat ca produsele sunt sparte/crapate, garantia sticlei inceteaza, astfel ca, reclamațiile ulteriorare cu privire la sticla sparta/crapata nu mai poate fi considerat un caz de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@decobrill.ro
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Situatia in care clientul pierde garantia:
- Curatarea produselor se face cu un detergent bland;
- Nu se folosesc solutii abrazive si agresive;
- Nu se folosesc bureti abrazivi;
- Se folosesc doar lavete moi;
- Bateriile colorate si cele mate au nevoie de o curatare mai delicata, deoarece solutiile din comert pot sa duca la matuirea sau patarea produselor.