Informatiile prezentate pe site-ul www.decobrill.ro sunt proprietatea SC. Brilliant Services SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Zalau, Strada Octavian Goga, Bl. R98, Ap. 5, jud. Salaj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J31/931/2018, cod unic de inregistrare fiscala RO 40161863.
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Prin acceptarea Termenelor si a Conditiilor, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul declara ca a citit si luat la cunostinta si prevederile Politicii de retur, Politicii de confidentialitate precum si de toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
Daca nu sunteti de acord cu Termenele si Conditiile sau cu oricare dintre prevederile Politicii de retur si/sau ale Politicii de confidentialitate si/sau ale oricarui alt document mentionat mai jos, va rugam sa nu utilizati acest site web.
S.C. BRILLIANT SERVICES S.R.L., isi asuma dreptul de a modifica si actualiza prezentele termene si conditii fara o informare prealabila a utilizatorului.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de utilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, nefiind necesar acordul Cumparatorului. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE.
PRETUL CONTRACTULUI
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.
SOCIETATEA atentioneaza asupra cazurilor cand, prin urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau alte erori, pretul afisat pe SITE poate fi eronat. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă o dată comanda sau oricare din părţi poate renunţa la aceasta.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
Valoarea procentuala a codurilor de reducere si a discounturilor acordate comenzilor se aplica asupra valorii fara TVA a acestora.
MODALITATEA DE LIVRARE
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat CLIENTULUI, aproximativ 1-12 zile lucratoare, de la confirmarea comenzii, sau de la plata integrala a produselor, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
Toate comenzile vor fi livrate prin firmele de curierat rapid si beneficiază de opțiunea suplimentară "Deschidere colet”. Prin această opțiune clientul este obligat să verifice la livrare dacă produsul este sau nu deteriorat. Prin recepționarea coletelor de la curier, clientul își asumă responsabilitatea că produsele sunt conforme cu ceea ce a comandat și totodată, că sunt intacte. Reclamatiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Nu beneficiaza de optiunea suplimentara "Deschidere colet", produsele ambalate paletizat, fiind livrate prin transport Cargo si nu curieratul clasic, astfel ca, va rugam respectuos, sa faceti o filmare in momentul deschiderii coletelor pentru a inlatura orice urma de indoiala. In acest caz, va informam ca aveti obligația ca in cel mult o ora de la recepționarea coletelor, să ne semnalati pe oricare cale (telefon, e-mail, WhatsApp) dacă produsele sunt sau nu deteriorate sau daca au orice altă neconformitate fata de ceea ce clientul a comandat. După expirarea termenului de o ora de la recepționarea mărfii reclamațiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Atentie, coletele volumetrice/paletizate (cazi de baie, cabine de dus, panouri de dus etc) nu sunt livrate la usa locuintei ci la adresa indicata, pentru care trebuie sa va asigurati ca puteti manipula marfa cu sau fara ajutorul soferilor de transport.
SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei, iar, in cazul in care transportul nu este gratuit, pretul de livrare va fii afisat in momentul plasarii comenzii pe situl nostru. Vanzatorul nu este raspunzator pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.
In cazul in care coletul nu poate fi livrat din orice motive, cum ar fi ca destinatarul nu raspunde, adresa specificata este gresita, nu se achita pretul ramburs, etc., coletul se va intoarce la expeditor, caz in care Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport si alte cheltuieli pe care Vanzatorul le-a avut cu livrarea.
TERMENII DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, in aproximativ 1-12 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, sau de la plata integrala a produselor, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel. Termenii de livrare nu includ sarbatorile legale, cazul de forta majora si cazul fortuit.
SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI.
MODALITATEA DE PLATA
Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.decobrill.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:
1. Online, prin Card bancar:
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru aceste tranzactii.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele S.C. BRILLIANT SERVICES S.R.L.
2. Transfer bancar:
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
a. Plata in rate* cu carduri de credit emise de Banca Transilvania: poti alege de la 2 rate pana la 3 rate fara dobanda. Pentru aceasta optiune, este necesar sa selectati "Plata online", optiunea care ofera plata in rate prin acest card, iar dupa completarea campului ”numar card”, daca folositi un card de credit, va aparea optiunea de rate de unde selectati numarul de rate dorit.
b. Plata in rate* cu carduri de credit emise de Alpha Bank: poti alege de la 2 rate pana la 6 rate fara dobanda. Pentru aceasta optiune, este necesar sa selectati "Plata online", optiunea care ofera plata in rate prin acest card, iar dupa completarea campului ”numar card”, daca folositi un card de credit, va aparea optiunea de rate de unde selectati numarul de rate dorit.
c. Plata in rate* cu carduri de credit emise de Garanti Bank: poti alege de la 2 rate pana la 3 rate fara dobanda. Pentru aceasta optiune, este necesar sa selectati "Plata online", optiunea care ofera plata in rate prin acest card, iar dupa completarea campului ”numar card”, daca folositi un card de credit, va aparea optiunea de rate de unde selectati numarul de rate dorit.
d. Plata in rate* cu carduri de credit emise de First Bank: poti alege de la 2 rate pana la 6 rate fara dobanda. Pentru aceasta optiune, este necesar sa selectati "Plata online", optiunea care ofera plata in rate prin acest card, iar dupa completarea campului ”numar card”, daca folositi un card de credit, va aparea optiunea de rate de unde selectati numarul de rate dorit.
*Rate fara dobanda in masura in care se respecta contractul incheiat intre client si banca emitatoare a cardului, operatorul economic Brilliant Services SRL prin procesator euplatesc.ro nu este responsabil de distribuirea ratelor, colectarea acestora sau calcularea penalitatilor daca este cazul. Toate acestea intra sub incidenta relatiei contractuale dintre client si banca emitatoare.
**Anumite tipuri de produse pot necesita plata in avans pentru a putea fi livrate cargo (transport paletizat), care nu are optiunea de incasare ramburs. In aceste cazuri, in procesul de prelucrare comanda, un operator va va transmite toate informatiile necesare pentru efectuarea platii prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare. Cateva dintre categoriile la care face referire acest punct, fara a se limita doar la acestea sunt: produse volumetrice sau cele paletizate (cazi de baie, cabine de dus, pereti de dus walk-in, usi pentru dus, paravan cada), etc.
Conform noilor reglementari, persoanele fizice nu pot plati sume mai mari de 10.000 RON cash (la livrare sau prin ridicare de la sediu), iar persoanele juridice au o limitare de 5.000 RON. Pentru comenzile care depasesc aceasta suma, va rugam sa contactati Vânzătorul pentru a stabili o varianta diferita de plata.
Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile SC Brilliant Services SRL si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul dispozitivelor mobile care au aceasta facilitate.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele sale. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze in mod corect toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.
Pentru o corecta emitere a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau, si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. Orice erori survenite la comanda efectuata de client pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SC Brilliant Services SRL in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Client/Cumparator in Contul sau sau la adresa de email folosita la plasarea comenzii, dupa caz.
Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau/adresa de email specificata la momentul plasarii comenzii sau in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, dupa caz. SC Brilliant Services SRL si Clientul/Cumparatorul sunt de acord prin prezentele Termene si Conditii ca Facturile vor fi transmise pe cale electronica, semnarea si stampilarea acestora neconstituind elemente obligatorii.
In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: contact@decobrill.ro
In toate cazurile, inainte ca un consumator sa incheie un contract sau sa accepte o oferta, Vanzatorul va solicita consimtamantul explicit din partea consumatorului cu privire la orice plata suplimentara fata de pretul stabilit anterior.
POLITICA DE RETURNARE
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în termen de cel mult 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului conform art. 9, alin. 2 din O.U.G Nr. 34/2014. In cazul persoanelor juridice, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Dreptul de retragere exercitat de consumator se va efectua asa cum este prezentat in cele ce urmeaza, fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Prin exceptie, nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014.
Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract, telefonic sau email prin folosirea formularului de retur atasat mai jos. In termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail detalii cu privire la solicitarea înaintată.
Produsul trebuie returnat in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract si trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care este informat Vanzatorul de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător, sau dupa caz, Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, conform art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4 din Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.
Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, expedierea catre noi a produselor sa nu depaseasca aceasta perioada, cu suportarea cheltuielilor directe de retur precum si raspunderea pentru integritatea coletelor la transportul retur, care intra in sarcina exclusiva a clientului. Din acest motiv Clientul isi va alege singur modalitatea de returnare si firma de curier cu care va colabora. Returul trebuie sa fie cu "deschidere la livrare" astfel incat pentru a evita orice fel de discutii ulterioare coletul va fi verificat de catre noi la receptionare. Cererile de returnare a caror expediere depasesc acest termen, de 14 zile, vor fi considerate nefondate/invalide.
Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul - intr-un ambalaj extern - astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Desfacerea ambalajului original al produsului prin tăierea sigiliilor cutiei, respectiv pe de-a lungul benzii adezive, în vederea deschiderii normale a cutiei sau tăierea ambalajului din plastic (in cazul produselor ce nu vin ambalate în cutie de carton), nu reprezintă o deteriorare a ambalajului. Totodata trebuie sa ne furnizati un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!).
COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CLIENT DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA SEDIUL SOCIAL si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!
Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, conform OUG 34/2014 ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice. Acceptam returul si de la societatile comerciale insa trebuie sa aleaga inlocuirea produselor cu altele din oferta noastra.
Costuri si taxe speciale privind livrarea
Costuri suportate de catre vanzator:
Pentru coletele ce prezinta deteriorari la receptie, vanzatorul recomanda refuzarea primirii lor, costurile de returnare fiind suportate de vanzator.
In cazul produselor nefunctionale, vanzatorul suporta taxele de retur. In acest caz, cumparatorului ii revine obligatia de a pregatii produsul/produsele achizitionate asa cum ele au fost expediate, in ambalajul original nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile intacte si sa anunte vanzatorul cu privire la stabilirea unei zile in care coletul/coletele pot fi preluate de catre transportator.
Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat si probat cu foo/video ori documente justificative).
Costuri suportate de catre cumparator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.
In cazul în care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea costului readucerii Bunului în stadiul inițial (daca este posibil), în proporție de la 1% la 50% din prețul Bunului, iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.
Ce trebuie să faci?
1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.
Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului. Ambalează coletul conform cerințelor firmei de curierat aleasă.
2. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR Brilliant Services” și trimite-l la adresa: Strada Octavian Goga, nr. 2, Bl. R98, Ap.5, Loc. Zalau, Jud. Salaj. Număr telefon: 0772 160 694.
Important: Specifică curierului că dorești opțiunea pentru deschiderea coletului!
3. După primirea coletului, colegii noștri îl vor analiza cu grijă, iar dacă acesta îndeplinește toate condițiile, contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată. Dacă coletul nu va respecta condițiile agreate, returul va fi refuzat. Coletul va fi trimis către dumneavoastră, iar taxele de transport TUR-RETUR vor fi suportate de dumneavoastră.
GARANTII
Toate produsele comercializate pe SITE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/furnizorilor nostri, garantia este 24 luni precum in alte state europene. Certificatele de garantie sunt emise direct de producator. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul produselor din sticla (ex. cabine de dus, usi de dus, pereti de dus walk-in, paravane de cada etc), pentru care la livrarea coletului/coletelor nu ati semnalat ca produsele sunt sparte/crapate, garantia sticlei inceteaza, astfel ca, reclamațiile ulteriorare cu privire la sticla deteriorata/sparta/crapata nu mai poate fi considerat un caz de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului, precum si deficiente ale produsului/produselor achizitionate trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@decobrill.ro
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Situatia in care clientul pierde garantia:
- Curatarea produselor se face cu un detergent bland;
- Nu se folosesc solutii abrazive si agresive;
- Nu se folosesc bureti abrazivi;
- Se folosesc doar lavete moi;
- Bateriile colorate si cele mate au nevoie de o curatare mai delicata, deoarece solutiile din comert pot sa duca la matuirea sau patarea produselor.
TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
RASPUNDEREA SOCIETATII
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.
SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Nu suntem raspunzatori pentru daunele colaterale provocate de eventualele defectiuni ale produselor comercializate.
Nu suntem raspunzatori daca unele dintre produsele care apar pe site ca fiind in stoc sau stoc furnizor, nu mai sunt disponibile si nu mai pot fi furnizate sau daca termenele estimate de revenire a produselor in stoc se modifica. Nu ne asumam raspunderea pentru anumite neconformitati care pot sa apara intre informatiile de pe site referitoare la prezentarea produselor si realitate.
CONFIDENTIALITATE - PUBLICITATE
Informatiile de orice natura furnizate de catre CLIENT SOCIETATII, vor ramane in proprietatea SOCIETATII. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului / Comenzii si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al CLIENTULUI si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de CLIENT cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al SOCIETATII.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti SOCIETATII acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca SOCIETATEA sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.decobrill.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Prin inscrierea in baza de date a SOCIETATII, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai acesteia: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care SOCIETATEA poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.
INFORMATII LEGALE
Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni "termenii si conditiile", valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract incheiat.
Clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiuniile ce revin prin cumpararea din site-ul www.decobrill.ro. Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, conform OUG 34/2014 ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice. Acceptam returul si de la societatile comerciale insa trebuie sa aleaga inlocuirea produselor cu altele din oferta noastra.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SC BRILLIANT SERVICES SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Zalau.