MODALITATEA DE LIVRARE
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat CLIENTULUI, aproximativ 1-12 zile lucratoare, de la confirmarea comenzii, sau de la plata integrala a produselor, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
Toate comenzile vor fi livrate prin firmele de curierat rapid si beneficiază de opțiunea suplimentară "Deschidere colet”. Prin această opțiune clientul este obligat să verifice la livrare dacă produsul este sau nu deteriorat. Prin recepționarea coletelor de la curier, clientul își asumă responsabilitatea că produsele sunt conforme cu ceea ce a comandat și totodată, că sunt intacte. Reclamatiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Nu beneficiaza de optiunea suplimentara "Deschidere colet", produsele ambalate paletizat, fiind livrate prin transport Cargo si nu curieratul clasic, astfel ca, va rugam respectuos, sa faceti o filmare in momentul deschiderii coletelor pentru a inlatura orice urma de indoiala. In acest caz, va informam ca aveti obligația ca in cel mult o ora de la recepționarea coletelor, să ne semnalati pe oricare cale (telefon, e-mail, WhatsApp) dacă produsele sunt sau nu deteriorate sau daca au orice altă neconformitate fata de ceea ce clientul a comandat. După expirarea termenului de o ora de la recepționarea mărfii reclamațiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Atentie, coletele volumetrice/paletizate (cazi de baie, cabine de dus, panouri de dus etc) nu sunt livrate la usa locuintei ci la adresa indicata, pentru care trebuie sa va asigurati ca puteti manipula marfa cu sau fara ajutorul soferilor de transport.
SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei, iar, in cazul in care transportul nu este gratuit, pretul de livrare va fii afisat in momentul plasarii comenzii pe situl nostru. Vanzatorul nu este raspunzator pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.
In cazul in care coletul nu poate fi livrat din orice motive, cum ar fi ca destinatarul nu raspunde, adresa specificata este gresita, nu se achita pretul ramburs, etc., coletul se va intoarce la expeditor, caz in care Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport si alte cheltuieli pe care Vanzatorul le-a avut cu livrarea.
TERMENII DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, in aproximativ 1-12 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, sau de la plata integrala a produselor, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel. Termenii de livrare nu includ sarbatorile legale, cazul de forta majora si cazul fortuit.
SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI.