Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în termen de cel mult 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului conform art. 9, alin. 2 din O.U.G Nr. 34/2014. In cazul persoanelor juridice, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Dreptul de retragere exercitat de consumator se va efectua asa cum este prezentat in cele ce urmeaza, fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Prin exceptie, nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014.
Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract, telefonic sau email prin folosirea formularului de retur atasat mai jos. In termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail detalii cu privire la solicitarea înaintată.
Produsul trebuie returnat in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract si trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, au fost montate, prezinta urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare ori modificari fizice și/sau intervenții neautorizate, zgârieturi, pete, lovituri, socuri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, caz în care, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea costului readucerii Bunului în stadiul inițial (daca este posibil), în proporție de la 1% la 50% din prețul Bunului, iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care este informat Vanzatorul de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător, sau dupa caz, Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, conform art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4 din Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, expedierea catre noi a produselor sa nu depaseasca aceasta perioada, cu suportarea cheltuielilor directe de retur precum si raspunderea pentru integritatea coletelor la transportul retur, care intra in sarcina exclusiva a clientului. Din acest motiv Clientul isi va alege singur modalitatea de returnare si firma de curier cu care va colabora. Returul trebuie sa fie cu "deschidere la livrare" astfel incat pentru a evita orice fel de discutii ulterioare coletul va fi verificat de catre noi la receptionare. Cererile de returnare a caror expediere depasesc acest termen, de 14 zile, vor fi considerate nefondate/invalide.
Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul - intr-un ambalaj extern - astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Desfacerea ambalajului original al produsului prin tăierea sigiliilor cutiei, respectiv pe de-a lungul benzii adezive, în vederea deschiderii normale a cutiei sau tăierea ambalajului din plastic (in cazul produselor ce nu vin ambalate în cutie de carton), nu reprezintă o deteriorare a ambalajului. Totodata trebuie sa ne furnizati un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!).
COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CLIENT DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA SEDIUL SOCIAL si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!
Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, conform OUG 34/2014 ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice. Acceptam returul si de la societatile comerciale insa trebuie sa aleaga inlocuirea produselor cu altele din oferta noastra.
Costuri si taxe speciale privind livrarea
Costuri suportate de catre vanzator:
Pentru coletele ce prezinta deteriorari la receptie, vanzatorul recomanda refuzarea primirii lor, costurile de returnare fiind suportate de vanzator.
In cazul produselor nefunctionale, vanzatorul suporta taxele de retur. In acest caz, cumparatorului ii revine obligatia de a pregatii produsul/produsele achizitionate asa cum ele au fost expediate, in ambalajul original nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile intacte si sa anunte vanzatorul cu privire la stabilirea unei zile in care coletul/coletele pot fi preluate de catre transportator.
Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat si probat cu foto/video ori documente justificative).
Costuri suportate de catre cumparator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.
In cazul în care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, au fost montate, prezinta urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare ori modificari fizice și/sau intervenții neautorizate, zgârieturi, pete, lovituri, socuri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, caz în care, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea costului readucerii Bunului în stadiul inițial (daca este posibil), în proporție de la 1% la 50% din prețul Bunului, iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.
Ce trebuie să faci?
1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.
Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului. Ambalează coletul conform cerințelor firmei de curierat aleasă.
2. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR Brilliant Services” și trimite-l la adresa: Strada Octavian Goga, nr. 2, Bl. R98, Ap.5, Loc. Zalau, Jud. Salaj. Număr telefon: 0772 160 694.
Important: Specifică curierului că dorești opțiunea pentru deschiderea coletului!
3. După primirea coletului, colegii noștri îl vor analiza cu grijă, iar dacă acesta îndeplinește toate condițiile, contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată.
Dacă coletul nu va respecta condițiile agreate, returul va fi refuzat. Coletul va fi trimis către dumneavoastră, iar taxele de transport TUR-RETUR vor fi suportate de dumneavoastră.